Tuesday, August 22, 2006

آخرین خبر از فیلم نیروی اهریمنی اش


بالاخره بازیگران فیلم انتخاب شدند و گویا قرار است دنیل کریگ (جیمز باند جدید سینما) نقش لرد عزریل را بازی کند. بقیه ی بازیگران نیکول کیدمن در نقش خانم کولتر، اوا گرین در نقش سرافینا پکالا، کلر هیگینز در نقش ماما کاستا، آدام گادلی (صدای پنتالایمون) و یان مک شین (صدای یورک بیرنیسون) هستند. کارگردان فیلم کریس وایز است که 2003 برای فیلم "در باره ی یک پسر" نامزد اسکار بود. داکوتا بلو ریچاردز بازیگر دوازده ساله و تازه کار قرار است نقش لایرا (شخصیت محوری داستان) را بازی کند. فیلم از چهار سپتامبر کلید می خورد و قرار است در دسامبر 2007 اکران شود.ف

8 comments:

Anonymous said...

Mr. Farbod, God knows how much I had missed all those wonderful conversations with you. Thank you for the weblog. YOU ARE THE BEST
Arash

Anonymous said...

man daram az asabania mimiram!!!!!!!Daniel Craig !!!!!!!!

Anonymous said...

vaghean naomid shodam,be nazare man aslan castinge jalebi nist...az hamoon avale khoondane ketabtanha kasi ke monasebe naghshe khanome kolter mididam,Catherine Zeta-Jones bood!

Anonymous said...

يك پيشنهاد: به نظر من اين وبلاگ خيلي گزارشي است. بهتر نيست كه كمي هم تحليل و تفسير داشته باشه؟ مثلا كمي از كارگردان و تيپ كاري اون و بقيه بنويسيد.و يا اينكه خلاصه ايي از نظرات منتقدين آنها را بگيد. اينطوري ما ميفهميم كه با چه كسي طرف هستيم

Anonymous said...

سلام...من کتاب های کتابهای نیروی اهریمنی اش رو خوندم نظرم رو هم درباره کتاب در پیتهای قبلی ( یعنی اونجا که پرسیده بودید) گفتم. منتظر کتاب 4و5 هستم. با تشکر از ترجمه بسیار خوب شما. ولی یک انتقاد: چرا برای طرح روی جلد کتاب ها از طرح نسخه انگلیسی کتاب استفاده نمی کنید البته می دونم شما مسئولش نیستید ولی خب باید می گفتم. راستش هر طرح دیگه ای برای روی جلد کتابهای 1و2و3 می گذاشتید بهتر از این بود. ممنون.اگر از تاریخ چاپ کتاب اطلاع دارید لطف کنید به من هم بگید. پس این هنوز مجوز ندادند؟!منتظر جواب شما هستم.

Anonymous said...

in alaghatoon be cinema ghabele tahsine ostad

farzad said...

در مورد دنیل کریگ راستش من هم ناامید شدم. ولی انتخاب نیکول کیدمن بد نبوده. کارگردان فیلم چهره ی چندان مطرحی نیست، ولی یادتون باشه پیتر جکسن هم قبل از فیلم ارباب حلقه ها یک فیلمساز عادی تلقی میشد، امیدوارم این فیلم هم انتظارها رو برآورده کنه. در مورد کتابها باید بگم هنوز مجوز صادر نشده و هر وقت این اتفاق بیفته اول از همه خبرش رو روی این وبلاگ خواهید خوند. در مورد طرح جلد شخصاً طرح جلدهای خودمون رو به جلدهای اصلی ترجیح میدم، چون به نظرم جانمایه ی داستان در این جلدها بیشتر نمود پیدا میکنه. در پاسخ به آرش عزیز هم باید بگم : من هم دلم برای اون گفت و گوها با تو نازنین تنگ شده و امیدوارم هر جا که هستی موفق باشی.ف

Anonymous said...

انتخاب بازيگران جاي بحث زيادي دارد ولي بااين وجود نقش آفريني نيكل كيدمن بيسيار متمايزاز ديگران است بخصوص در فيلم ساعتها. همينطور نبوغ كارگردان ارباب حلقه هادرآن فيلم مشهود است. با اميد باينكه بتوانيم بار ديگر شاهد اثر خوبي باشيم

في