Saturday, November 10, 2007

این هم از هنک پانزدهم


هنک جدید هم بیرون اومد. در این کتاب طبق معمول هنکی و پیت با هم سر دعوا دارن. اما فکر می کنین اگه بلایی سر پیت بیاد هنکی ناراحت میشه؟ در ضمن این کتاب یک گفت و گو با جان اریکسون را هم داره که میتونه برای خواننده ها جالب باشه. تا یکی دو روز دیگه میتونین این کتاب رو در کتابفروشیها ببینین ( و اگه دوست داشتین بخرین!).ف

5 comments:

Anonymous said...

vaaaqean congrats ke you could get MOJAVVEZ!!!:)) as always well done and good luck

Anonymous said...

خسته نباشید! :)خوش خبر باشین :D

Anonymous said...

به به.آقای فربد با دست پر اومدن.من که از انتشار هنک واقعا خوشحال شدم.
آقای فربد عزیز یه دنیا ممنون!

Anonymous said...

سلام جناب فربد
اگر اشتباه نكنم نمايشگاه كتاب دو سال قبل بود كه شما در غرفه كتاب پنجره ايستاده بوديد و يكي از كتابهاي هنك را به نام من امضا كرديد.
آن كتاب را تا امسال نخوانده بودم. و الان كه در حال خواندن مجموعه هنك هستم آن را منحصر به فرد مي‌بينم. خصوصاً ترجمه سليس شما به زيبايي آن افزوده است. طنز ظريفي كه در كتاب نهفته است را تاكنون در هيچ كتابي نديده‌ام.
با توجه به اينكه من خود نيز كتابهايي نوشته‌ام، نكته‌اي برايم جالب است.
به نظرم شما هميشه با كتابهاي "هنك" شناخته خواهيد شد حتي اگر 1000 كتاب ديگر تاليف يا ترجمه كنيد. همان نسبتي كه خانم اسلاميه با "هري پاتر" دارند.
به هر حال ممنونم از اينكه من را با اين مجموعه كتاب آشنا كرديد.
در آخر از شما خواهش مي‌كنم ليست كتابهاي هنك كه تاكنون ترجمه كرده‌ايد را (حتي‌المقدور به ترتيب اولويت) براي من اي‌ميل كنيد. چرا كه تعدادي از آنها را خريداري كرده‌ام اما نمي‌دانم كه كدامها مانده است.
با تشكر و احترام
م.حيدري
heydarib@gmail.com

farzad said...

دوست عزیز م.حیدری
با سلام خوشحالم که از کتابای هنکی خوشتون اومده، به خصوص که خودتون هم دست به قلم هستید. آخرین جلد هنک همین گربه ی گمشده است (جلد 15) که در انتهای همین کتاب فهرست کامل کتابای هنک به ترتیب اومده. دو جلد دیگه هم در راهه که به زودی منتشر میشه. با تشکر.ف