Sunday, May 17, 2009

نمایشگاه

نمایشگاه امسال نیرو و توان زیادی به من و دوستانم در کتاب پنجره داد. آن قدر از خوانندگان کتاب ها انرژی مثبت گرفتیم که برای ادامه ی کارها مصمم تر شدیم. همین جا می خوام از تمام دوستانی که با محبتشون به من توان تازه ای دادن تشکر کنم. مسلماً بازده ما در سال جدید بیشتر و بهتر خواهد شد. به خصوص برای من که در یکی دو سال اخیر خیلی کم انگیزه تر شده بودم. جلدهای 18 و 19 هنک آماده ی مجوز گرفتن هستند و ترجمه ی جلد 20 هم تا چند روز دیگه تموم میشه. این هم خبر خوشی برای دوستان هنک . امیدوارم این وبلاگ رو هم بتونم زود به زود به روز کنم.ف

2 comments:

Unknown said...

سلام.
خسته نباشید.امیدوارم که با این انگیزه جدید بهتر به کارتون ادامه بدید.هر چند بدون انگیزه هم کیفیت ترجمه تون خیلی بالاتر از باقی هست امیدوارم با انگیزه برجک بقیه رو پایین بیارید.
با تشکر
یاشار عِطری

سید حسسینی said...

سلام،

با "بزرگان!" به روزم.