Monday, February 08, 2010

بعد از مدت ها

مدت زیادی است که در این وبلاگ چیزی ننوشته بودم. دلایل زیادی داشت. گرفتاری های مختلف، دلزدگی، افسردگی، بی انگیزه بودن و خیلی مسائل دیگر که شاید خود شما هم در این چند ماه اخیر تجربه کرده باشید. خوبیش این بود که سعی کردم سرم را با کار گرم کنم و همین خیلی کمک کرد. کتابهای زیادی ترجمه شد و بعضی از آنها مثل کتاب گورستان نوشته ی نیل گِیمن مرا برای مدتی در دنیای زیبای خود فرو برد و واقعاً در این شرایط دشوار کمک حال بود. خبر خوبی هم برای دوستداران هنک دارم. جلدهای هجده تا بیست کتاب ترجمه شده و امیدوارم تا نمایشگاه کتاب بیست جلد برای خوانندگان عزیز داشته باشیم. سه کتاب از فیلیپ پولمن ترجمه شده: آکسفورد لایرا، مترسک و خدمتکارش، کوکی. کتاب چهارم هم در دست ترجمه است: روزی روزگاری در شمال که ماجرای آن به قبل از ماجراهای کتاب نیروی اهریمنی اش و آشنایی لی اسکورسبی و یورک بیرنیسون برمی گردد. اما بی شک زیباترین کتابی که در سال اخیر ترجمه کردم کتاب گورستان بود که در مطلب بعدی به آن خواهم پرداخت

No comments: