Saturday, February 13, 2010

پرونده ی گاودزدِ نیمه شب



این جلد هجدهم مجموعه ی هنک سگ گاوچران است که بعد از مدتها منتشر شده است. در این جلد هنک و دستیار سر به هوا و خرفت اش دراور طبق معمول و بر خلاف میل باطنی به عملیاتی خطرناک اعزام می شوند: دستگیری فردی که گاوهای منطقه را می دزدد. یکبار دیگر هنک و سالی می (خانم مزرعه)با هم درگیر می شوند و این دشمنی دیرینه ادامه پیدا می کند، هنک و اسلیم به اردو می روند و در آنجا ماجرای خنده دارِ سوسیس خوری پیش می آید، هنک برای چندمین بار با برادران همجنس خوارِ کایوت یعنی پوره و فین فین مواجه می شود و باز هم طبق معمول از تمام این ماجراها جان سالم به در می برد. طبق معمول هنک که راوی داستان است از این قضیه سوء استفاده می کنند و به قولی واقعیت را می پیچاند! امیدوارم طرفداران این سگ خالی بند و از خود راضی (اما دوست داشتنی) از این ماجرا هم لذت ببرند.ف

4 comments:

جوجو said...

وای خدای من بی صبرانه منتظرم این جلد رو بخونم. امیدوارم امسال بتونم موقع نمایشگاه خودمو برسونم و همه سریهای هنک رو یکجا با امضای مخصوص شما بخرم.

خیلی خوبه بعد مدتها آدم بیاد اینجا و همچین خبر خوبی رو هم بخونه. الان چند جلد دیگه مونده هنک تموم بشه با این وضع ارشاد و سانسور و ممیزیها؟؟؟؟

farzad said...

جلدهای 19 و 20 هم ترجمه شده که احتمالاً تا نمایشگاه بیرون میاد. کل مجموعه تا حالا 54 جلده که حالا حالاها کار داره

parisa said...

کتابهای هنک واقعا عالی هستند من با اینکه نوجوان نیستم اما عاشقشونم.واقعا در ترجمه هم اون فضای خاصش حفظ شده.ممنون.فقط به همه کتاب فروشی ها نمی رسه به موقع!

farzad said...

پریسا جان ممنون از این که نظرت را گفتی. خبر خوش این که کتاب نوزدهم هم همین امروز منتشر شد.ف