Monday, April 09, 2007

نمایشگاه کتاب

ظاهراً جنجالهای نمایشگاه به پایان رسیده و بالاخره آقایان قصد دارند نمایشگاه را یکپارچه در مصلی برگزار کنند. خوشحالیم که بالاخره دست از دوپاره کردن نمایشگاه برداشتند. کلاً پاره کردن کار خوبی نیست. می گویند سیستم تهویه ی مصلی بهتر از نمایشگاه بین المللی است که همین خودش جای خوشحالی دارد. بالاخره باید دلمان را به یک چیزی خوش کنیم. هنوز نمیدانم غرفه ی کتاب پنجره در کجا خواهد بود، اما به محض اطلاع خبر خواهم داد. فقط نگرانی من از این اسپارتی هاست که ممکن است سربرسند و از همه ی ناشران، مولفین ، مترجمین و کتابخوانها خورش قیمه درست کنند. البته ممکن است بعضی ها هم بدشان نیاید، چون بالاخره معضل هرساله ی نمایشگاه و کلاً کتاب برای همیشه حل خواهد شد.ف

4 comments:

Anonymous said...

سلام به آقای فربد
آخی ی ی ی ..یعنی می شه به سلامتی شما رو در نمایشگاه ببینیم ؟
الهی قلم پای این اسپارتی ها کورشه . تازشم ! تا هنک و دراور رو دارید غم نداشته باشید . اگه این اسپارتی های .... بتونن بیان و هر کاری دلشون خواست بکنن ، به غرفه انتشارات پنجره هیچ چشم زخمی نمیتونن وارد کنن . این هنک و دراور خودشون یه حالی میدن به اون غرفه که نیازی به اسپارتی ها نیس !
شاد و پیروز باشید

Anonymous said...

سلام. خوشحالم كه برگشتيد. از بابت نمايشگاه كتاب جز دعا كاري از دستمون بر نمي آيد.نوشته مربوط به سيصد را بسيار پسنديدم ولي از قرار فيلم زيادي فانتزي است و جنبه تاريخي و باور پذيري كمي دارد. پس نگران نباشيد.

Anonymous said...

سلام آقای فربد
چند تا سوال داشتم که اگه می شه جوابشو بدین. یکی اینکه چه روزی می شه شمش رو تو نمایشگاه دید؟ یکی دیگه هم اینکه حتما می دونین که کتاب جدید ادامه نیروی اهریمنی اش به اسم lyra's oxford منتشر شده.می شه بگین کی ترجمش می کنین؟
از ترجمه عالیتون ممنون.

farzad said...

یاسمن عزیز
به محض این که از وضعیت نمایشگاه باخبر بشم حتماً خبرش رو خواهم گذاشت. ترجمه ی آکسفورد لایرا هم در برنامه هست. من این کتاب رو سال پیش خوندم و در آینده ی نزدیک اون رو هم منتشر خواهیم کرد.ف